Pénztári szolgáltatást szerettem volna igénybe venni a bankfiókban. Úgy  gondoltam, hogy reggel, munka előtt még gyorsan elintézem a  pénzbefizetést. A sorszámot osztó automata azt jelezte, hogy nem  várakozik előttem senki. Miután megkaptam a sorszámomat, helyet  foglaltam. Amíg várakoztam, az járt a fejemben, hogy talán nem is várom  meg a sorra kerülést, hiszen 
ATM-en keresztül is lehetőségem van befizetni a pénzt  (régebben már tettem így), mivel szinte semmi kamatot nem veszítek,  hiszen közel 0%-os éves kamatot hoz a folyószámla, a lényeg úgyis csak  annyi, hogy ne hurcoljam magammal a pénzt.
A várakozás közben egy hölgy került elém, ő valami mást intézett, de  átirányították a pénztárhoz, így elsőbbséghez jutott.
6-7 perc  várakozást követően sorra is kerültem. Sikeresen végrehajtottam, amit  szerettem volna, és még azt is megtudtam a pénztárostól, hogy:
- már nem lehet ATM-en keresztül pénzt befizetni, mert a bank  megszüntette ezt a szolgáltatását, mivel túl kevesen éltek ezzel a  lehetőséggel
 
- nem jelent semmit, hogy a sorszámos automatán a  várakozók száma nulla, mert a gép folyamatosan nulla várakozót jelez.
 
 
2 megjegyzés:
folyamatosan nulla varakozot jelez?
az igen:)
lehet h meg kene javitani a masinat... de biztos nem telik ra a banknak:)
lehet, hogy így is sokan unják meg a várakozást. gondolj bele, mi lenne, ha kiírná a gép a valós várakozók számát és a várható várakozási időt? :)
Megjegyzés küldése