csütörtök, február 28

IV. - Hihetetlen

Amikor még középiskolába jártam, volt egy kedves osztálytársam, akivel ugyanarra a főiskolára jelentkeztünk. Ő ott ismerkedett meg a barátnőjével, aki már a felesége és a féléves kislányuk anyukája. A lány nem volt közeli ismerősöm, csupán néhányszor találkoztunk, de már 8 éve nem láttam és sosem beszéltünk telefonon. (A fiúval kb. 2 éve találkoztam és alig 1 éve beszéltünk telefonon.)
Ma délelőtt megcsörrent a munkahelyi vezetékes telefonom. A fiú felesége hívott, hogy meglepetés-bulit szervez a férjének, aki mostanában tölti be a 30. születésnapját. Nagyon megörültem neki, hogy gondol rám a lány, mert tudja, hogy régebben jóban voltam a férjével.
...
Délután a mobilomon felhívott a fiú, de teljesen más dologgal kapcsolatban - osztálytalálkozót szervez nyárra...
Fantasztikus és baromi furcsa, hogy pont ma mindketten felhívnak, holott mostanában szinte egyáltalán nem tarottuk a kapcsolatot.
Hm...

Nincsenek megjegyzések: