szerda, február 6

A tegnapi koncert nagyon jó volt, bár ez nem az a zene, amit magamtól csak úgy betennék háttérzenének, ugyanis egy jótékonysági koncert főpróbáját néztem meg, Verdi Requiem-jét adták elő, vezényelt: José Cura.
Az azutáni sörözés is jó volt, végre hallhattam néhány Indiáról szóló sztorit...

Ígyhát a ma reggel elég álmosan indult, ráadásul korán be kellett mennem dolgozni - már 8.30-ra bent is voltam, mert 9.00-kor indultunk helyszínelni Érdre, ahol olyan hideg volt, hogy fáztam, ráadásul kis köd is volt, így nem sikerültek túl jól a fotók...
Ma sikeresen elintéztem a meglepiajándék-vásárlást, már csak számomra meglepi, hogy a célszemélynek tetszik-e majd. Kíváncsi vagyok! Majd vasárnap kiderül...
Most elindulok WestBalkan-ba, ennek köszönhetően nem leszek túl friss holnap sem...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Atyaég, még hogy korán menni dolgozni, fél 9-re beérni...:-)

Nálunk fél 8-kor kezdődik a hivatalos munkaidő - más kérdés, hogy nem emlékszem, hogy utoljára mikor értünk be fél 6-ra... -, de én ezt is késeinek tartom. Inkább járnék 6-ra, mint régen, trógerként, de korábban hazaérnék, nem a munkahelyen telne az életem.
Basszus, ti mikor értek haza általában? Este 7-kor? 8-kor?
Én ha 5-kor, fél 6-kor otthon vagyok, az korai, de így is úgy érzem, az életem itt telik le...:-(

ziti írta...

Nálunk hivatalosan 8-kor van munkakezdés, de nem tudom, hogy hányszor értem be 9 előtt... :)
Igen, abban igazad van, hogy így a munkahelyen telik a nap. Igaz, hogy későn érek haza, de így nem kell korán kelnem, mert arra képtelen vagyok.