hétfő, március 10

BME

Órarend szerint 17.15-től éptöri előadás, beértem majdnem fél hatra, majd kiderült, hogy nem negyed órát, hanem egy egész órát késtem, azaz több, mint az előadás feléről lemaradtam, mert múlt órán megegyeztek a többiek a tanárral, hogy kezdődjön előbb az óra. Két hete (azaz az előző órán) viszont betegen feküdtem itthon, így nem mentem be az órára - hiszen csak a mosdóig jutottam el - ennek köszönhetően nem értesültem erről a szervezésről... Köszönjük, hogy ennyire kommunikál velünk a tanszék!!! Igaz, nekem szinte meg sem kell szólalnom, mert 1 buszmegállóra vagyok csupán az egyetemtől... De van olyan évfolyamtársam, aki Debrecenből jött fel csak emiatt az előadás miatt - ő megjött órarend szerinti időben és másfél órával később már indulhatott haza... Ezt is köszönjük BME!!! Gratulálok ehhez a szervezéshez és információáramláshoz a XXI. században! Mintha nem lenne egy jólműködő Neptun, ahol a tanárok üzenetben értesíthetnék az érintett hallgatókat... Ez a híres Műszaki Egyetem - bosszant és felháborít!!!

Nincsenek megjegyzések: