vasárnap, március 9

A tegnapi nap egész jó volt: sikerült előbb odaérni a buliba, mint az ünnepelt, akivel már másfél éve nem találkoztam személyesen. Babázhattam egy kicsit a féléves Petrával, aki folyton mosolyog... Ezt egy darabig beosztom. Beszélgettünk éjfélélig, közben libazsíros kenyeret ettünk hagymával... :) Körülbelül ennyiről szólt a tegnap délután. A lényeg: jól éreztük magunkat!!!
Az ilyen, nyugodt, beszélgetős, délután elkezdődő összejövetel is elengedhetetlenek a mindennapokban.
Kora délután letudtam a szavazást - ezen is túl vagyok... :)
A szavazáson és utána is olyan helyekre vezetett az utam, ahol mosolygós, kedves - de ismeretlen - emberek fogadtak. A közvetlenség (ami nincs túlzásba víve) és a kedvesség nagyon jól esik, de nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok...
Utána egy kis séta a Gellért hegyen, de meglehetősen rövidre sikerült a séta, hisz hideg volt, mert akkor már nem sütött a nap...
Utána egy kis vendégség a szülőknél, majd irány haza!
Talán ma még tanulgatok kicsit, bár a szemem már majd' leragad a fáradtságtól, pedig alig csináltam ma valamit...
No, majd talán holnap...!

Nincsenek megjegyzések: