szerda, április 9

Kotnyelesség és rosszindulat

Nem értem, hogy néhány embernek miért kell mindenbe felétlenül belepofáznia! Reggel megvettem az egyetem pinceszinti büféjében a 3 dl tejeskávémat, majd célba vettem a liftet, mert az órám a második emeleten kezdődött... Ígyhát liftbe szálltam a poharammal együtt, mert órakezdésig nem tudtam volna meginni a tejeskávét. A lift egyik utasa (egy középkorú, szinte már idős nő - mondhatnám tipikus beszólós figura) nem bírta ki, hogy be ne szóljon, hogy milyen tahó vagyok, hogy "egy ilyennel" be merek szállni a liftbe... Ha leöntöttem volna, akkor lett volna miért hőbörögnie, de így? Mire föl képzeli egy b...atlan p.csa, hogy rajtam kívül még 6 ember előtt lekezelően kioktathat olyan dologról, ami itt, az egyetemen általános, azaz mindig vannak olyanok, akik pohárral a kézben szállnak liftbe...
Azt hiszem az lenne a legfontosabb, hogy mindenki előbb a saját hibáit vegye számba!!! Utána majd lehet pofázni, és beleugatni más dolgába!

Nincsenek megjegyzések: