szerda, május 21

Dávid fitness

Túlsúlyom akkora méreteket öltött, hogy végre hirtelen felindulásból lementem - pontosabban levonszoltam magam - a legközelebbi konditerembe, ahol néhány hete már érdeklődtem, ekkor kaptam órarendet is.
A pultál jegyet váltottam egy órára (igaz, gondolkodtam bérleten is), és közölték, hogy ma nem olyan óra lesz, mint amiről én tudtam. Átöltöztem a pici öltözőben... Még ráértem, visszamentem a pulthoz, és vettem egy üveg vizet. Ekkor rákérdeztem, hogy tudnának-e adni aktuális órarendet - nem tudtak, hisz még változik... A pultos hölgy "jókérdés"-nek minősítette, amikor rákérdeztem arra, hogy akkor vajon hogyan lehet tudni, hogy mikor milyen óra van... A válasz? Telefonálj ide! Furcsa, hisz vannak helyek, amiknek a honlapján nem csak az aktuális heti, de a jövőheti órarend is fent van. Van néhány hely, ahol tudatosult, hogy a XXI. század már elkezdődött..
Visszamentem az öltözőbe, addigra már véget ért az előző óra...
Hogy mi az egész nap slusszpoénja? Az óra elmaradt, mert nem volt 3 ember (ugyanis 3 embernél kevesebbnek nem tartanak órát) Ami pozitív, hogy az órát tartó tanár szimpatikus volt...
Hogy megyek-e ide mégegyszer? A válasz egyértelmű....

Hihetetlen, hogy némely üzleti vállalkozás még mindig nem fogta fel, hogy hogyha nem nyújt megfelelő szolgáltatást, akkor oda nem szívesen, esetleg egyáltalán nem megy vissza az ember.

Nincsenek megjegyzések: