csütörtök, június 26

30

Életem első 30 éve a mai nappal lezárult... Hogy milyennek képzeltem el régebben a mai napot? Fogalmam sincs, de nem ilyennek... Kellemesen és nagyon jól telt; igaz, nem volt nagy buli, csak egy irodai, munkatársi ünneplés és virág és ajándék és normális hangulat és... Este, munka után még megmozgattam kicsit magam... Itthon pedig meglepiként finom vacsi várt, finom borral...
Köszi - mindenkinek, mindent!!!
Hogy mennyi minden történt ez idő alatt? Képtelenség felsorolni, hisz' néha, amikor a régi bejegyzésekre vetek egy-egy pillantást, már akkor sem tudom pontosan, hogy mi is történt akkor egészen pontosan... És kb. egy fél évvel ezelőtt kezdtem el összegyűjteni egy helyen a körülöttem zajló, mindenféle dolgot...
De általánosságban azért lehet egy gyors összegzést készíteni a 30 évről:
- megszülettem - igaz, erre, és az ez utáni néhány évre a szüleim emlékezhetnek leginkább
- óvodába jártam - itt megismerhettem olyan embereket, akikkel a mai napig is tartom a kapcsolatot
- hű, 6 évesen komoly általános iskolai tanulóvá váltam - ekkor még létezett a kisdobos, és úttörő-mozgalom, bár örsi gyűlésen sosem voltam
- 14 évesen középiskolai tanulmányaimat kezdtem meg - itt is voltak jó időszakok, és 12 év után megtarottuk az első érettségi találkozónkat is (néhány héttel ezelőtt)
- 19 évesen Pécsen kezdtem tanulni, itt szereztem két diplomát, és egy csomó barátot
- ezután munka Szegeden, egyszerre két helyen
- majd Budapesten kezdtem dolgozni
- életem eddigi szakaszában átéltem jónéhány költözést (Szegeden 8-at, Budapesten 4-et)
- igaz, nem volt szerencsém mindent kipróbálni, amit szerettem volna, de, ami késik...

Nincsenek megjegyzések: