csütörtök, június 12

Egy hónapja kezdtem el nulla szintről az angolt (igaz, már négyszer elkezdtem ismerkedni a nyelvvel) - úgy gondolom, a stabil alap mindennél fontosabb, - ekkor vásároltam meg az első angol nyelvet tanító nyelviskolai bérletemet, mely 16 órára szólt - ma volt a 16. alkalom... :) Humoros, hogy bérlet kell egy nyelviskolába - kár, hogy nem szeretem azt a szót, hogy vicces, mert talán erre ez illene leginkább...
Azt nem mondhatom, hogy életem első nyelviskolai kurzusán vagyok túl, mert egyszer már tanultam nyelviskolában nyelvet: 40 óra eszperantót (ennyi órából letehető egy középfokú nyelvvizsga is).

Nem túl rég jöttem rá arra, hogy tök jó néha egyedül is mászkurálni erre-arra - vásárolni, nyelviskolába, mozogni, vagy csak autózni Budapest és Szeged között... stb. És most villant be az is, hogy szinte pillanatról-pillanatra is változhat az ember hozzáállása dolgokhoz... De ehhez nem kell hangulatembernek, vagy befolyásolhatónak lennie, csak nyitottnak kell lennie új dolgokra, véleményekre, nézőpontokra... Persze az is benne van a pakliban, hogy az az új dolog lehet jó, vagy rossz, a véleményünkkel egyező, vagy azzal ellentétes egyaránt...

Nincsenek megjegyzések: