hétfő, június 30

Szeretem, amikor mozgás van körülöttem, ha érezhetem, hogy szükség van a munkámra, tudásomra, a témával kapcsolatos háttérismeretemre - ez ma így volt...
De amit nem szeretek: amikor multicégek velem egyidős - vagy tőlem fiatalabb - komoly kinézetű képviselői kimért hangnemben, magázódva képzelnek el egy jólműködő üzleti kapcsolatot. Mintha úgy könyebb lenne célba érni... c-c-c De lehet, hogy én vagyok tenyeres-talpas, vidékrű gyütt embör, aki megpróbál barátságosabb hangnemet megütni, mert szerintem az célravezetőbb... Na majd ha lesz egy nagy cégem, akkor ezt mégegyszer átgondolom... ;)

Milyen jó! A szökés - 3. évad... :) Kb. 1 évvel ezelőtt már láttam... :(

2 megjegyzés:

and írta...

Az is tréfás, de legalább is bosszantó, amikor valami Tesco-pénztárban a velem egyidősek (de akár a 18 év köróli diákok is) "jónapotoznak"...:-)

Én olyankor is letegezem őket.

ziti írta...

Engem az jobban bosszant, amikor úgy ülnek pénztárban emberek, hogy látszik rajta, hogy utál emberekkel kapcsolatba lépni... Igaz, ez nem csak a pénztárosokra vonatkozik....