hétfő, augusztus 11

! - Ó - IÓ - CIÓ... stb. valami ilyesmi érzésem volt a múlt héten, és végre csütörtökön a V-hez értem... Így egészen szeptember 1-ig nem kell mennem olyan hely közelébe, ahol nap mint nap le kell tenni valamit az asztalra... hurrá!!! a régen várt 3 hetes szabadság végre megkezdődött... :) Igaz a mai napot sem úsztam meg munka nélkül - volt néhány bejövő hívásom melóval kapcsolatban... (és valószínűsítem, hogy szeptember 1-ig nem ezek voltak az utolsók...)
Pénteken elindultunk Szegedre, szépen, nyugisan - kb. 6-ra már meg is érkeztünk...
A hétvégi bevásárlást követően a szombat este sörözéssel kezdődött, majd úszóházas buliban folytatódott, és hajnali 4-es hazaérkezéssel ért véget... És ismét rájöttem valamire: szeretek új arcokat megismerni, mert tele van meglepetéssel...
De a legtöbb érdemi dolgot ma (hétfőn) lehetett véghez vinni, mivel a 4 napban ez volt az egyetlen értelmesen kihasználható munkanap...
Igaz, már egy jóideje (majd' 5 éve) eljöttem Szegedről, de azért mégiscsak sikerül mindig olyan ismerőssel összefutni, akivel meg lehet egyezni, hogy a SzIN-en találkozunk augusztus végén... Talán idén végre sikerül összehozni... ;)
Holnaptól Sziget...!!!

Nincsenek megjegyzések: