szombat, augusztus 2

Itt az augusztus, és én még nem kezdtem meg a jólmegérdemelt szabadságomat, amire már 1 éve készülök... De sebaj, nem dühöngök, hisz így is, úgy is 15 munkanapon át nem megyek be a munkahelyre... Még akad néhány napra elegendő teendőm, és akkor végre leléphetek pihizni Szegedre, és kikapcsolódni a Szigetre...
Tegnap (pénteken) sikerült beérnem kb. du. 3-ra az irodába... Ja igen, szerda reggeltől csütörtök délutánig egyhuzamban dolgoztam, mintegy 30 órán át... Így talán az sem meglepő, hogy miután hazaértem, fogat mostam, lezuhiztam a melóhelyi koszt magamról, délután 4-kor ágyba dőltem és másnap reggel 8-ig fel sem keltem.... Na, ezután következett a du. 3-kor kezdődő munkanap... Este egy kis iszogatás-beszélgetés-búcsúzás (a 3 hetes nyári szabadság miatt) az egyik környékbeli kocsmában... Sokak - előrelátó módon - beszerveztek nyaralást szülőkkel, barátokkal, így megúszták azt, hogy késve kezdjék a szabit... Na, majd legközelebb, talán jövőre...!

Nincsenek megjegyzések: