kedd, augusztus 26

Raiffeisen

Már jónéhány hónapja - még június elején - elintéztem, hogy a bank módosítsa a levelezési címem; a májusi számlakivonat már az új címemre érkezett... Ez nagyon jó! Örülök, hogy minden simán megy, folyamatosan megkapom a folyószámlámról készült havi egyenleg-értesítőket...
Erre mit csinál a Raiffeisen július 1-jén? Valami bankos akcióról a régi címemre küldenek küldeményt... Ma felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy ne csak a számláimnál legyen az új címem beállítva... Erre közli a hölgy, hogy ő csak a régi (XIII. kerületi címet látja) és az új (VII. kerületi) cím nem is szerepel a rendszerben... Mondtam neki, hogy már régóta megkapom a VII. kerületbe a leveleket... Válasz: "nem tudom, hogy az hogyan lehet... akkor rögzíteném az új címét!"
Milyen szerencse, hogy június elején ugyanezen a telefonos ügyfélszolgálati rendszeren keresztül igényeltem a módosítást, és milyen jó, hogy minden egyes alkalommal közlik, hogy az ügyintézővel történő beszélgetés hangrögzítésre kerül!!!

Nincsenek megjegyzések: