vasárnap, október 19

Kellemesen telt az az egy - a tegnap estétől, ma estig tartó - nap, amit hétvégének lehet nevezni: vendégség, beszélgetés, ottalvás, kora délutáni filmnézés... stb. Kár, hogy a 10 egymást követő napból 9 munkanap - igaz, így 4 munkamentes napot kapunk a jövőhéten...
Miután hazaértünk, befeküdtem a kádba egy újsággal a kezemben... Egy igazán "trendi" magazin az igazán "trendi" lányoknak... De már az újság első néhány oldalát átlapozva éreztem, hogy ez nem az én világom, hiszen az én szövegkörnyezetemből meglehetősen kilógnának ezek a menő kifejezések: beauty sleep, "... ultrára az enyém ...", feszkó (feszültség)... stb. Nem az bosszant, hogy vannak olyan újságok, melyek eltérnek az én izlésvilágomtól, csupán azzal nem értek egyet, hogy nem szól másról a kb. 200 oldalas kiadvány, csak a népbutításról. Meg még azon is hőbörgök egy kicsit, hogy a havonta megjelenő újság minimum 90%-án nincs más, csak reklám - még az öltözödési tanácsokban és a sminktippekben is csak reklám van. Talán 10-15 évvel ezelőtt még én lehettem volna a célközönség, de mára rájöttem, hogy én már sosem leszek az a menő csaj, akit "elő akar állítani" minden "igazi lányból" ez a magazin... (Igen, az én döntésem is volt, hogy 3havi számot megkapjak postán, de szerencsére pénzembe nem került, hiszen a Coke-pontjaimat váltottam csak be, amit el kellett már költenem valamire...)

Nincsenek megjegyzések: