vasárnap, április 26

  Tegnap délután elmentünk megnézni, hogy mi jót tud ajánlani az egyik lakberendezési áruház. Siralmas! Rossz minőségű, gagyerák termékek tömkelege várt ránk. :(
  Tegnap este ismerősökkel borozgattunk itthon, és 5féle sajtból készítettünk sajttálat. Nem tudom mi volt velem, de iszonyatosan beálmosodtam éjfél tájban.
  Tegnap beszereztem néhány cserepet és kaspót, így ma 4 virágot át is ültettem nagyobb és szebb helyre. A lakás, ahol - már nem sokáig - lakom pici és nem is túl fényes , de furcsa módon a növényeim mégis szépek, és még virágot is hoznak. Talán mégsem vagyok rossz ember?
  Mostanában elkezdett rendetlenkedni a mósogép, ez aggaszt egy kicsit. Majd' fél napba telik, míg elvégez egy előmosásos programot.

4 megjegyzés:

bog írta...

csak nem a JYSK-ben voltatok?:)
az pl szerintem eleg gagyi hely,akarmennyire dan:)

ziti írta...

régről úgy emlékeztem, hogy jó hely a KIKA, de most sajnos csalódnom kellett.
egyelőre JYSK-ben még nem jártam... de annak még a külseje sem hívogat befelé... :S

and írta...

Szerintem nem a mosógéppel van a baj, hanem biztosan túl koszosak a ruháid :-)))
(bocsi)

ziti írta...

hogy én erre nem gondoltam?!

egyébként nem hiszem, hogy mosóporral koszolnám össze magam. ugyanis azt nem akarja kiöblíteni rendesen. így kb. 3szor kell kimosnom egy adag ruhát...