vasárnap, július 19

Tegnap jó kis kört tettünk a Budapest-Szeged-Hódmezővásárhely-Szeged-Budapest útvonalon. Szerencsére hasznosan telt az idő. Igaz, napközben már kezdett elviselhetetlen lenni a meleg, azonban estére megérkezett a lehűlés. Bár Szegedet csak épphogy érintette a nagy vihar, de villámokat is láthattunk, és hatalmas mennydörgést is hallhattunk.

Az út során új tapasztalattal is gazdagodtam: a szegedi Rézangyal bisztróban a kiszolgálás sokkal jobb mint itt, Budapesten, a Madách téren. Ráadásul nem csak a kiszolgálás jobb, hanem a pizza is (igaz, a Madách téren nincs is pizza - ha jól tudom), ott nincs vastag széle, így még én is meg tudom enni az egészet, és nem hagyom meg a külső, feltét nélküli részt.

2 megjegyzés:

Bagoly írta...

Hát Madách téri rézangyalnak a pálinkái nem tudom milyen minőségűek, de ritkán voltam olyan rosszul tőlük másnap, mint amit ott fogyasztottam

ziti írta...

én meg még nem ittam ott annyit, hogy bármennyire is rosszul lehessek... a lányok annyira lassan reagálnak, hogy hogyha kiürül a pohár inkább odébb állok. nem érek rá annyira, hogy megvárjam míg a diákmunkás csajok kipletykálják és kibulizzák magukat.