szerda, július 8

Vannak jobb és rosszabb napok. A mai munkanapomon sikerült szembesülnöm a gerinctelenséggel és a másik semmibe vételével is. Sajnálom, hogy ilyeneket is meg kell tapasztalnom. Igaz, ha ezt nem látnám, akkor lehet, hogy a jót sem tudnám értékelni...

De végre valami jó! Megvédhetem a saját tulajdonomat. Megvédhetem akár úgy is, hogy a támadó sérülést szerezzen, azonban olyan mértékű már nem lehet a sérülése, hogy abba belehaljon. Furcsa. Furcsa, hogy csak most jutottunk el odáig, hogy a saját területemen elhelyezkedő értékeket legálisan megvédhetem a betörők ellen; és talán nem engem büntetnek azért, mert a betörő megsérült...

A BKV 2006-ra tervezte a chip-kártyás rendszer bevezetését. Eddig 180 millát költöttek a semmire... Bár én örülnék neki, ha megvalósulna, és nem kellene napjában többször a bérletem után kutakodnom a táskámban.

Nincsenek megjegyzések: