kedd, augusztus 11

Ma csak metróztunk egy jót: elmentünk az A metróvonal délkeleti végállomásához, ahol nem találtunk semmi érdekeset, bár reménykedtünk. Nemsokkal később vissza is indultunk a belvárosba, a 42nd Street-hez: ez a visszaút nem kevesebb, mint 1 órát és 10 percet vett igénybe; ráadásul az A metró nem is áll meg minden állomáson, hanem - egy másik sinen - csak átsuhan néhány megállót kihagyva. Igy - mivel a metrószerelvényeken sem spórolnak a légkondival - szerencsére nem kellett a dög melegben kóvályognunk.

4 megjegyzés:

bog írta...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
ez nem a metrora ertettem, hanem az egeszre :))
kepek vannak/lesznek?
en tegnap jottem haza, ha szerencsem van meg pont visszajottok mielott elmegyek megint:)
jo nyaralast!

ziti írta...

a fotók folyamatosan készülnek, de a későbbi sorsukról még nem döntöttem
(de talán összepakolok valami válogatást)

bog írta...

valami webalbum v ilyesmi... a sok kivancsiskodo ismerosnek, legalabb nem kell majd mindnekinek kulon vegigmutogtani oket... :))

ziti írta...

valami ilyesmire gondoltam én is, de meglehetősen nagy munka lesz leválogatni egy webalbumra való összeállítást
még csak egy hét telt, de már 600 képet készítettünk