hétfő, szeptember 14

Nagyszerű! A rendőrségre bejelenthetem e-mailben, vagy akár fax-on is, hogy a körözés alatt álló irataim mégis meg vannak és már szükségtelen keresniük.
Szerencsére a továbbképző központ is elfogad e-mailben, vagy fax-on jelentkezési lapot, meg érettségi-másolatot.
Még a végén megtanulunk spórolni, és nem nyomtatunk ki mindent? Talán lassan odáig jutunk, hogy észrevesszük mennyi mindent rejt magában a technika?

Van abban valami jó, ha egy jó kis konyha áll rendelkezésre, amikor főzni szeretnék. Sőt, ha egy jó kis konyhában vagyok, akkor mintha főzni támadna kedvem...
Eddig már sokszor ettem rakott krumplit, de valahogy mindig volt vele valami gond(om): vagy a kolbász, vagy a tojás volt benne túl kevés, vagy a krumpli volt túl sok... Na, most aztán nem igazán lehetett belekötni, mert volt benne kolbász, szalonna, hagyma, tojás, és persze nem a legvacakabb minőségű hozzávalókból, mint ahogy azt a menüs étkezések alkalmával megszoktam. Bár ezt most én csináltam...

Most hallottam, hogy egy kis fertőtlenítőszer csodákat tud tenni a vágott virággal.
Szombaton meglepetés-rózsával várt az én párom, de ekkor még várt ránk egy kis utazás Szegedig, majd másnap, azaz vasárnap irány vissza Budapestre. Miután visszaértünk, néhány csepp fertőtlenítőszert adtam a virág vizéhez. A búslakodó, elgyengült virág ma estére ismét megtelt élettel és pont úgy néz ki, mint két nappal ezelőtt.

5 megjegyzés:

bog írta...

ezt a virag-ujraelesztos trukkot megjegyzem, hatha egyszer kapok valakitol egy szalat en is...:))
fent vagy te facebookon? egyenlore oda toltom fel a fenykepeket,ha erdekel;)

ziti írta...

ajánlom, mert még mindig virul a virág, pedig már szerda van...
nem, nem vagyok fent a facebookon. de nagyon szeretnék már látni képeket!!! a Picasa Webalbumos megoldást nem szereted?

Névtelen írta...

de, gondoltam ra h picasa webalbumot csinalok - csak azert raktam eddig facebookra mert azt amugy is mindig nezik az emberek.
de csinalok egy picasat is, az legalabb nem tomoriti a kepeket. (asszem):)

ziti írta...

nem, a picasa valóban nem tömörít. de "csak" 1 giga tárhely van...
mi csak azért tettük fel a képeket 3456×2592 méret helyett 1024×768 méretben, hogy könnyebben, gyorsabban lehessen fel- és letölteni fotókat

bog írta...

http://picasaweb.google.hu/zakarias.boglarka/Trip_AlteaMascaratDenia_18092009#

elkezdtem feltolteni a kepeket, bar forditott idorendben:)