
A felszíntől 30,0 m mélységben lévő metróvonalon láthattam a Kálvin tér, a Fővám tér aluljárószintjét, valamint a Szent Gellért tér készülő metróállomását is. Láthattuk azt a kisvonatot is, amelyik az alagút betonköpenyét (tübbingjeit) szállítja az épülő vonalszakaszra, majd ugyanez a vonat a fúrópajzsnál kitermelt talajt visszaviszi a Gellért térhez, ahonnan elszállítják.
Utunkat a Szent Gellért térnél fejeztük be, ahol a 2 órás sétát követően már kezdett mindenki fázni egy kicsit, de az élmény simán megért ennyi "áldozatot". :)
2 megjegyzés:
wow!!!
es mit kerestel te ott? tanulmanyi uzleti vagy turista celokat szolgalt a kirandulas?:)
az irodánk szerencsére egész jól együtt tud működni más tervezőirodával, többek között azzal is, akik a 4-es metró néhány állomását tervezik.
a több állomást megálmodó építész generál tervezőjétől az irodánk most kapott lehetőséget az épülő metrószakasz megtekintésére...
úgyhogy ez egy jófajta tanulmányi kirándulásnak nevezhető valami volt.
Megjegyzés küldése