szerda, december 2

Már egy jó ideje zajlik az utcánkban az útburkolat felújítása, talán e hónap közepére be is fejezik, amit elkezdtek.
Már a múlt héten leaszfaltozták az útburkolatot és a járdákat.
De ma nem az órára ébredtünk, hanem a légkalapács hangjára. Még félálomban voltam és nem is tudtam összerakni magamban, hogy mi lehet ez az egész, de miután felkeltem láttam, hogy a napokban aszfaltozott úttestet bontják fel, a képen látható módon.

Ma este már világossá vált, hogy mi ez az egész: a háztömb közepén fekvőrendőrt alakítottak ki kockakövekből. Szóval ezért kellett megbontani az új burkolatot. Vajon ezt nem lehetett előbb tudni? Tényleg csak én érzem úgy, hogy sántít kicsit ez a sorrend?

2 megjegyzés:

bog írta...

pfff...ismeros:)
a mi utcankat 3x aszfaltoztak le egymas utan, pedig ott meg fekvorendort se csinaltak...egyszeruen csak nem sikerult egybol eltalalni a megfelelo meretet:)

ziti írta...

talán ilyenkor lehet észre venni azt, hogy miért jó a szárazon rakott kőburkolat (lásd. a belvárosi főutcát)... ott nincs ilyen macera, ha valami miatt meg kell bontani a már elkészült burkolatot.