csütörtök, március 18

Bankban

Ha sorban állásról, vagy várakozásról van szó, általában egész türelmes vagyok. Persze ez csak akkor jellemző rám, ha látom, hogy haladunk.
Ma beugrottam a bankba, hogy átírassam az állandó lakcímem, és a későbbiekben már ne az előző címemre érkezzenek a leveleim (és a bankkártyám). Szerencsére csak egy ember volt előttem, ráadásul ő is sorra került addigra, mire a sorszámot a kezembe vettem. További pozitívum, hogy folyószámlával kapcsolatos ügyintézésre nem várt senki (azaz "várakozók száma: 0"), így optimistán kezdtem a várakozást. Azonban megkezdtem a türelmetlenkedést, amikor már 10 perce ott álltam, és vártam. Várakozásom 19 perc toporgás után véget ért: végre az én sorszámomat mutatta a kivetítő. Hurrá!!!
De ezzel még nem zárult le a banki história...
Az ügyintézőnél kértem a lakcímem átírását, át is adtam a személyimet. Majd nem sokkal később megkérdezi, hogy a levelezési címem szeretném módosítani? Mondom nem, hanem az állandó lakcímem. Erre ő bután néz, hogy miért akarnám módosítani a lakcímet, hisz' a gépben már az új lakcímem van. ... Nem értem mi van. Erre ő folytatja: a levelezési címet még nem módosítottam. ÁÁÁ!!! Nem hiszem el!!! A levelezési címet tudtam volna még telefonon is módosítani. Nem fogom fel, hogy a "régi" ügyintéző meg sem kérdezte, hogy nem akarom-e a levelezési címem is módosítani. De lehet, megint én szúrtam el valamit.
Mondjuk fasza kis bankot választottam, bár az ilyen baromságok csak személyes ügyintézésnél jönnek elő.
Szerencsére a telefonos ügyfélszolgálattal egyelőre nem volt sok probléma.

Nincsenek megjegyzések: