hétfő, október 4

Kábeltévé

Módosítanám a meglévő, jelenleg működő kábeltévé és internet szolgáltatásom. Az ügyfélszolgálatos hölgy, akinek bejelentettem a módosítási igényem, nagyon kedves volt és nem mellesleg minden kérdésemre tudta a választ. Csakhogy az új szolgáltatással kapok új modemet és egy mediabox-ot is, szóval nem kerülhetem el, hogy kijöjjenek a lakásba. Még jó, hogy kérhetem munkaidő utánra a szerelést, ami azt jelenti, hogy 16:30-tól jön a szerelő elvégezni a munkát. Szuper! Azonban a szerelő délben felhívott azzal a kérdéssel, hogy nem jöhetne-e most rögtön. Finoman közöltem vele, hogy azért kértem munkaidő utánra a szerelést mert nap közben - így délben is - a munkahelyemen vagyok és dolgozom. De biztosítottam arról, hogy fél 5-től már otthon leszek, azaz nyugodtan jöhet a megbeszélt időben. A szerelő szerencsére nem problémázott, sőt, még elnézést is kért a zavarásért.

Nincsenek megjegyzések: