szerda, július 20

Scrapbook

Nagyjából két héttel ezelőtt figyeltem fel a srcapbook-osok világára. A hagyományos scrapbook lényegében egy fotó köré épített kollázs, a digitális srcapbook is ilyesmi, bár itt csak montázsról lehet beszélni. Úgy érzem, beszippantott ez, és most én is elkezdtem fantáziálgatni különféle témájú oldalakról, amiknek egy részét már meg is valósítottam.

Hogy milyen digitális oldalt készítettem eddig? Pl. ezt.


Az oldal készítése során felhasznált elemek: Háttér – Rainbow Design (Ünnepelj velünk!), Sabee (Friends Forever), Sabee (Ünnepelj velünk!); Szöveg – Kafkaz (Földlakó); Keret – Altalena Kreativ Home (A világ scrapbookos szemmel); Virág – Janka (Ünnepelj velünk!)

Tudom, gyakorlat teszi a mestert, ígyhát tovább gyakorolok, és ha készül még publikálásra alkalmas kép, közzéteszem.

Nincsenek megjegyzések: