hétfő, február 18

Tömegközlekedés a belvárosban

Nem is tudom, hogy hogyan, de teljesen elszoktam a tömegközlekedéssel járó, a tömeg által előidézett dolgoktól... Lehet, hogy azért, mert sokkal később járok dolgozni, mint mások, és sokkal tovább dolgozom, mint mások?
Ma 17.00-kor már nem voltam bent az irodában, így legalább részesülhettem abban a megtiszteltetésben, hogy a tömegből egy valaki jól belerúgott a bokámba a Ferenciek terén, amikor igyekeztem lefelé a metró-aluljáróba.
De volt kellemes élményem is a metrón - igaz, ez ritkán fordul elő... Egy fiatal lány megkérdezte, hogy le szeretnék-e ülni, hisz ő leszállt a következő megállónál... (Nem-et mondtam, hisz az irodában is folyton ülök...)
A járművek - közvetlen munkaidő befejzte után - nem a legkellemesebb utazási eszközök a belvárosban. Villamosra szálltam volna, de 2 szerelvényt el kellett engednem, mert nem szerettem volna beszorulni a tömegbe, így a harmadiknak érkező villamossal jutottam el a célhoz...

Lehet, hogy mégiscsak szerencsésebb sokkal tovább bent lenni a munkahelyen, mint az átlag dolgozó, aki este 5-kor indul hazafelé? Ezt még átgondolom...

Nincsenek megjegyzések: