csütörtök, április 3

A mai nap is helyszíneléssel telt...
Reggel sikeresen levizsgáztam éberségből: ügyesen beálltam a jelzőlámpához abba a sávba, ahol a parkoló autók álltak, de kb. 2 perc elteltével már rá is jöttem, hogy mijapája...
Végre verőfényes napsütésben sikerült fényképezni a település arra érdemes látnivalóit, erre ugyanis még nem volt példa, hisz eddig (4 alkalommal) folyamatosan borult volt az ég és hideg is volt... De ma már szinte úgy éreztem, mintha tavasz lenne - ezt már szeretem!!!
Rájöttem, hogy az irodai környezet rossz hatással van az emberre -> sűrűbben kellene kimenni a gyárból helyszínelni. Stresszmetesíteni kellene a dolgozókat!!! De jobb lenne, ha olyan települést kellene körbejárni, ahol valami értékes, érdekes dolog is megtekinthető...
Elfáradtam, pihi van, tévézés, majd fürdés... És esetleg - végre egyszer - időben lefekvés...(?)

2 megjegyzés:

and írta...

Szerintem meg Párizsba vagy ehhez hasonló helyekre kellene terveznetek:-)

Amikor pályázatok előtt bejárjuk a településeket mi is (utak állapotának felmérésére), én is gyakran évődöm hangosan, a főnökök előtt is, hogy miért nem pályázunk pl. Barcelonába vagy a Maldív-szigetekre szennyvízcsatorna-építésre...;-)

ziti írta...

Mi is szoktuk pedzegetni a főnök felé, hogy jobb lenne külföldön is helyszínelni és ott is tervezni...
Ha összejön valami, úgyis beszámolok róla... ;) Remélem minél előbb!