hétfő, május 26

Egy csomó minden történt velem az elmúlt néhány napban.
Péntek délután miuán az angolról hazaesetem, már loholhattam is tovább a színházba, ahol a De mi lett a nővel? című darabot játszották. Ezután egy kellemes este, egy kellemes helyen, ahol egy friss Hild-díjas építész, Koszorú Lajos ünneplése folyt - a főnökömé. Mivel munkatársakkal - fiatalokkal és idősekkel egyaránt - volt az ünneplés, így sikerült korán hazaérni, és másnap korán (12:30 körül) felkászálódni az ágyból... Utána egy érdekes kiállítás, amit már régóta megnéztem volna, de eddig nem volt ilyen közel, most végre Budapestre érkezett a BODIES... Vasárnap egy kis városnézés Szentendrén, ebédre lángos (már hónapok óta kívántam), majd egy kis idegeskedés a pesti közlekedés miatt, ezután sikeres hazaérkezés...
Holnap Hatvanban kettesben helyszínelünk a munkatársammal... Végre ismét kitehetem a lábam az iroda 4 fala közül... Jó egy kicsit elszakadni az irodai hangulattól, és jó, amikor nem vagyunk összezárva nyolcan egy helyen, és jó, amikor a 8-9 ember nem akar egyidőben beszélni... Jó, amikor csak néhányan megyünk el az irodából pl. helyszínelni... Helyszínelni mindenkivel szívesen mennék, mert irodán kívül mindenki nagyon jó arc... Ez nem azt jelenti, hogy az irodában mindenki elviselhetetlen, csak én vagyok túl nyűgös mindenféle zajra, neszre, zörejre... Bár, a hajtás sem tesz jót mindenkinek, és így, hogy a rengeteg munkával az irodában szembesülünk, így egy kicsit rányomja a stressz a bélyegét az egész irodai feeling-re... De mivel holnap áramszünet lesz, így én akkor is hasznos munkát végezhetek - és nem olyan papírokat kell rendeznem, ami évek alatt felgyűlt körém...
Rengeteg dolog cikázik össze-vissza a fejemben, minden annyira jólfurcsa mostanában... Igaz, úgy érzem, minden dolog rajtunk és a hozzáállásunkon is múlik... Lehet, hogy én vagyok jólfurcsa mostanában?

Nincsenek megjegyzések: