hétfő, július 7

A hétvége jól kezdődött: pénteken meló után beültünk vacsizni az Arany János utca környékén egy helyre, ahol a kaja jó, a pincérek is normálisak, de az egyik nőnek nem a "vendég az első" a jelszava (szerintem ő lehet a tulaj)... Ez szomorú, de nem ragozom tovább, hogy miért is - már eddig is tettem ezt eleget... Az este további részében kávé és koktélfesztivál következett - egész jó volt a málnás-rozmaringos-vodkás koktél... :)
Szombaton, a melegbüszkeség napján alig mozgolódtam valamerre, de annyit azért láttam, hogy az Erzsébet tér nyugati oldala átalakult rendőr parkolóvá...
Vasárnap végre vízközelben lehettem úgy, hogy közben az idő is jó volt, azaz sütött a nap, vagyis strandidő volt, az elmaradhatatlan lángossal... :)

Most pedig bambán lekucorodtam a tévé elé... Fáradtság vett erőt rajtam... Tejet iszom, éhes és álmos vagyok...

Nincsenek megjegyzések: