hétfő, július 7

Példaértékű szakítás

Szakított velem!!! Szerinte az együtt töltött idő alatt elmulasztottam dolgokat, és nem volt velem elég jó, mert nem figyeltem arra, amire igenis kellett volna figyelni, és nem mutattam és mondtam ki olyan dolgokat, amiket ki kellett volna mutatni és mondani...

Erre mit teszek a másik fél?
Egyértelműen azt, hogy tahómódon viselkedik, leugat, hiszen csakis a másik a hibás abban, hogy zátonyra futott a "tökéletes" kapcsolat... Hisz ÉN (a másik fél) is tökéletes vagyok!!! Ez mindenki számára egyértelmű, ne merje megkérdőjelezni senki!!! De ez még semmi, majd törlöm a vele való kapcsolatot az iWIW-en (ha igazán nagymenő és kemény vagyok, akkor ezt teszem és nem azt, hogy törlöm az egész regisztrációt), ez majd fáj neki, és nem kiröhög amiatt, hogy mennyire gáz, amit csinálok!!! Látszik mennyire nagymenő vagyok!!!
Igen, csak ez lehet a lehető legjobb megoldás arra, hogy fájjon neki az, hogy már nem velem van...
Így ő biztos nem tart egy szánalmas alaknak... Így majd jól bebizonyítom és megmutatom neki, hogy mekkora "értéket" utasított el a magától a szakítással! Így ő minden kétséget kizáróan biztos lehet abban, hogy mekkorát hibázott azzal, hogy ÉN(!!!), a tökéletes nem kellettem neki...
Nekem is biztos jót tesz az önmarcangolás... Sokkal jobb sajnálnom magam, és sajnáltatni magam a haverjaimmal, minthogy belegondoljak abba, mit rontottam el... Hisz akkor mi történne? Legközelebb nem követném el ugyanazokat a hibákat, és akkor talán élhetnék azzal boldogan, akit szeretek? Áh, hülyeség...! Nekem nincs hibám, hisz én ÉN vagyok, aki mindenben a legjobb!!!

Nincsenek megjegyzések: