hétfő, augusztus 25

Hajnalban - 5 óra negyvenvalahánykor - arra riadtam, hogy visít valami nagyon hangosan... Hosszan visított.. Eszembe jutott, hogy a kapucsengő hangja vert fel álmomból... Utána hallottam, amint másnál is megszólalt ez a rémes hang, ráadásul kaptam még 1 vagy 2 csengetést... Valaki elhagyta valami buliban a kulcsát? Vagy csupán a környékbeliek szórakoznak így? Mindegy, visszaalutam...
Most meg már készül az ebéd - rendeltem szusit... Csak egészségésebb, mintha lemennék valamelyik gyorskajáldába...

2 megjegyzés:

Bagoly írta...

milyen volt a szusi?
bag

ziti írta...

Most annyira nem esett jól, mint általában szokott... De jó volt - szusi válogatás; az egyik félén volt lazac, a másik félén omlett, a harmadik félében ropogós rák, a negyedik félében meg avokádó, surimi és ugborka volt - ezekből 2-2 adtak fajtánként, ja, és adtak mellé salátát is... Majd egyszer csaphatunk egy szusizós estét is, vagy ebédet, valamelyik hétvégén...