péntek, szeptember 10

Fejlődünk! De hova?

Pénztári szolgáltatást szerettem volna igénybe venni a bankfiókban. Úgy gondoltam, hogy reggel, munka előtt még gyorsan elintézem a pénzbefizetést. A sorszámot osztó automata azt jelezte, hogy nem várakozik előttem senki. Miután megkaptam a sorszámomat, helyet foglaltam. Amíg várakoztam, az járt a fejemben, hogy talán nem is várom meg a sorra kerülést, hiszen ATM-en keresztül is lehetőségem van befizetni a pénzt (régebben már tettem így), mivel szinte semmi kamatot nem veszítek, hiszen közel 0%-os éves kamatot hoz a folyószámla, a lényeg úgyis csak annyi, hogy ne hurcoljam magammal a pénzt.
A várakozás közben egy hölgy került elém, ő valami mást intézett, de átirányították a pénztárhoz, így elsőbbséghez jutott.
6-7 perc várakozást követően sorra is kerültem. Sikeresen végrehajtottam, amit szerettem volna, és még azt is megtudtam a pénztárostól, hogy:

  • már nem lehet ATM-en keresztül pénzt befizetni, mert a bank megszüntette ezt a szolgáltatását, mivel túl kevesen éltek ezzel a lehetőséggel
  • nem jelent semmit, hogy a sorszámos automatán a várakozók száma nulla, mert a gép folyamatosan nulla várakozót jelez.

2 megjegyzés:

bog írta...

folyamatosan nulla varakozot jelez?
az igen:)
lehet h meg kene javitani a masinat... de biztos nem telik ra a banknak:)

ziti írta...

lehet, hogy így is sokan unják meg a várakozást. gondolj bele, mi lenne, ha kiírná a gép a valós várakozók számát és a várható várakozási időt? :)