hétfő, július 12

Nagyjából azóta nem kapok értelmes levelet a régen jól bevált elektronikus postafiókomba, mióta beléptem a gmail-be. Idén tavasszal ért meg bennem az elhatározás arra, hogy nem lépek be egy ideig abba a fiókba, ahová csak reklám, hírlevél meg jópár spam érkezik rendszeresen.
De most valahogy eszembe jutott, hogy megnézem, vajon hány olvasatlan üzenet gyűlt össze az elmúlt hónapokban.
Ismét bejelentkeztem a jól megszokott felhasználónévvel és jelszóval... Közel 500 levél várakozott arra, hogy valamikor elolvassam. De most a hírlevelek között olyan körlevelekre bukkantam, amikre nem is számítottam: a volt főiskolai csoporttársaim osztálytalálkozót kezdtek szervezni még április elején. Mint a levelekből kiderült, a találkozó e hónap elején volt.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én, amikor váltottam freemail-ről gmail-re, azonnal átirányítottam az új fiókomba a régi címre érkező leveleket. Így nem maradok le semmiről. :-)

ziti írta...

a rendszeresen érkező rengeteg hírlevél-re az átirányítás sem nyújtott volna megoldást... :(
de mióta nem vagyok hűséges a freemail-hez, azóta van egy privát és egy regisztrációkkor megadható gmail fiókom is.